Co i jak
załatwić?

1. Zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na drodze publicznej    " P r o c e d u r a "   " W n i o s e k  BM-01 "

 

2. Zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na drodze niepublicznej    " P r o c e d u r a "   " W n i o s e k  BM-01A "

 

3. Zarządzanie ruchem na drogach miasta Zabrze 

 

Miejski Zarząd Dróg w Zabrzu przypomina, że od dnia 1 października 2021 roku zadania związane z  zarządzaniem ruchem na drogach miasta Zabrze realizowane są w imieniu Prezydenta Miasta Zabrze przez pracowników Biura Głównego Inżyniera Miasta UM w Zabrzu.

 

W związku z powyższym sprawy dotyczące:

- zgłaszania propozycji zmian istniejącej organizacji ruchu (zmiany w oznakowaniu, montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu np. progów zwalniających)

- zatwierdzania projektów tymczasowych i docelowych organizacji ruchu,

- zgłaszania nieprawidłowości we wprowadzonych tymczasowych i docelowych organizacjach ruchu,

- wydawania zezwoleń na wykorzystanie dróg w sposób szczególny,

- dokonywania uzgodnień w zakresie organizowanych na drogach publicznych procesji, pielgrzymek lub innych imprez o charakterze religijnym,

- funkcjonowania komunikacji publicznej na terenie miasta Zabrze,

należy bezpośrednio kierować do:

Wydziału Infrastruktury Miejskiej i Planowania Strategicznego

ul. Wolności 286 , 41-800 Zabrze
Nr pokoju: 407
Telefon: (32) 373 33 48
E-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.