Co i jak
załatwić?

1. Zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na drodze publicznej    " P r o c e d u r a "   " W n i o s e k  BM-01 "

 

2. Zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na drodze niepublicznej    " P r o c e d u r a "   " W n i o s e k  BM-01A "

 

3. Zarządzanie ruchem na drogach miasta Zabrze 

 

Miejski Zarząd Dróg w Zabrzu przypomina, że od dnia 1 października 2021 roku zadania związane z  zarządzaniem ruchem na drogach miasta Zabrze realizowane są w imieniu Prezydenta Miasta Zabrze przez pracowników Wydziału Infrastruktury Miejskiej i Transportu Lokalnego Urzędu Miejskiego w Zabrzu.

 

W związku z powyższym sprawy dotyczące:

  • zgłaszania propozycji zmian istniejącej organizacji ruchu (zmiany w oznakowaniu, montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu np. progów zwalniających),
  • zatwierdzania projektów tymczasowych i docelowych organizacji ruchu,
  • zgłaszania nieprawidłowości we wprowadzonych tymczasowych i docelowych organizacjach ruchu,
  • wydawania zezwoleń na wykorzystanie dróg w sposób szczególny,
  • dokonywania uzgodnień w zakresie organizowanych na drogach publicznych procesji, pielgrzymek lub innych imprez o charakterze religijnym,
  • funkcjonowania komunikacji publicznej na terenie miasta Zabrze,

należy kierować bezpośrednio do:

Wydziału Infrastruktury Miejskiej i Transportu Lokalnego

ul. Wolności 286, 41-800 Zabrze, pokój: 407
Telefon: (32) 373 33 48
E-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.