1. Zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na drodze publicznej " P r o c e d u r a " " W n i o s e k BM-01 "
2. Zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na drodze niepublicznej " P r o c e d u r a " " W n i o s e k BM-01A "
3. Zarządzanie ruchem na drogach miasta Zabrze
Miejski Zarząd Dróg w Zabrzu przypomina, że od dnia 1 października 2021 roku zadania związane z zarządzaniem ruchem na drogach miasta Zabrze realizowane są w imieniu Prezydenta Miasta Zabrze przez pracowników Biura Głównego Inżyniera Miasta UM w Zabrzu.
W związku z powyższym sprawy dotyczące:
- zgłaszania propozycji zmian istniejącej organizacji ruchu (zmiany w oznakowaniu, montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu np. progów zwalniających)
- zatwierdzania projektów tymczasowych i docelowych organizacji ruchu,
- zgłaszania nieprawidłowości we wprowadzonych tymczasowych i docelowych organizacjach ruchu,
- wydawania zezwoleń na wykorzystanie dróg w sposób szczególny,
- dokonywania uzgodnień w zakresie organizowanych na drogach publicznych procesji, pielgrzymek lub innych imprez o charakterze religijnym,
- funkcjonowania komunikacji publicznej na terenie miasta Zabrze,
należy bezpośrednio kierować do:
Wydziału Infrastruktury Miejskiej i Planowania Strategicznego
ul. Wolności 286 , 41-800 Zabrze
Nr pokoju: 407
Telefon: (32) 373 33 48
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.